INSPEKCIJSKE SLUŽBE JUŽNOBANATSKOG OKRUGA: Briga o građanima prioritet, 516 lica u radnom odnosu nakon intervencija inspektora INSPEKCIJSKE SLUŽBE JUŽNOBANATSKOG OKRUGA: Briga o građanima prioritet, 516 lica u radnom odnosu nakon intervencija inspektora

INSPEKCIJSKE SLUŽBE JUŽNOBANATSKOG OKRUGA: Briga o građanima prioritet, 516 lica u radnom odnosu nakon intervencija inspektora

NajnovijeServisne informacije 20/03/2017

U prethodnih godinu dana Inspekcija rada na području Južnobanatskog okruga izvršila je 1.831 nadzor iz oblasti radnih odnosa , bezbednosti i zdravlja na radu.... INSPEKCIJSKE SLUŽBE JUŽNOBANATSKOG OKRUGA: Briga o građanima prioritet, 516 lica u radnom odnosu nakon intervencija inspektora

U prethodnih godinu dana Inspekcija rada na području Južnobanatskog okruga izvršila je 1.831 nadzor iz oblasti radnih odnosa , bezbednosti i zdravlja na radu. Doneto je 437 rešenja o otklanjanju nepravilnosti. Inspekcija je kod poslodavaca zatekla više od 500 osoba koje su radile na crno.

„Nakon intervencije Inspekcije rada sa 516 lica zasnovan je radni odnos što je iznad 95 odsto. Izvršeni su nadzori i povodom povreda na radu, njih je bilo 44 što je u odnosu na prethodnu godinu smanjen broj“, kaže Biljana Dražević, načelnica Inspekcije rada.

I dok je prioritet ove inspekcije suzbijanje rada na crno i smanjenje broja povreda na radu u fokusu Tržišne inspekcija na području Južnog Banata bila je zaštita potrošača. Vršen je redovni inspekcijski nadzor i vanredni po prijavi građana, a urađeno je 128 kontrola.

„Imajući u vidu broj redovnih i vanrednih inspekcijskih nadzora, konstatuje se da je u oko 11 odsto inspekcijskih kontrola utvrđen prekršaj, što je manje u odnosu na prethodnu godinu kada je bilo 19 odsto. To ukazuje da je Tržišna inspekcija svojim radom uspela da smanji negativne pojave iz ove oblasti. Odeljenje ove inspekcije donelo je 44 rešenja o otklanjanju nepravilnosti i podnelo 67 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka. Najčešće prijave od potrošača su kada trgovac nije jasno istakao cene, nije izdao račun za kupljenu robu, nije obavestio potrošača o načinu plaćanja , isporuke i prevoza robe“, kaže Biljana Deanović-načelnica tržišne inspekcije .

„Sve inspekcijske službe su ostvarile planove, rezultati su na zadovoljavajućem nivou. Radili smo intenzivno po prijavama građana. Sve inspekcijske službe koje su smeštene u Pančevu i Vršcu rade u svom punom sastavu sa 50 izvršilaca“, veli Danijela Lončar Načelnica okruga.

Nezadovoljni građani mogu podneti prijave inspekciji na pisarnici Južnobanatskog okruga, mogu se obratiti elektronskim putem ili prijaviti problem dežurnom inspektoru svakog radnog dana do 13.30 časova.

Izvor: RTV

Najnovije vesti:

  • Traži se ime za novi most u Novom Sadu

    Iako su dva luka novog Železničko-drumskog mosta preko Dunava u Novom Sadu već spojena, most i dalje nema svoj zvanično ime, pa je njegov projektant Aleksandar Bojović na forumu „NSBuild“ predložio da celokupna javnost predloži najbolje rešenje za ime...

  • SITUACIJA GORA NEGO IKAD: Poslednje tri godine su najtoplije ikada zabeležene, a tek nas čeka PAKAO

    Protekla 2017. godina samo je još jedan dokaz galopirajućeg globalnog zagrevanja, čiji trend stalnog porasta ne može da se zaustavi. Posle 2016. godine, 2017. godina je druga najtoplija godina otkako postoje merenja. Svetska meteorološka organizacija UN to je objavila na svom...

  • Oštećena fasada katedrale u Vršcu

    Rimokatolička crkva sv. Gerharda od Sagreda, jedna od najvećih rimokatoličkih crkvi u Srbiji, zbog svog impozantnog izgleda i dimenzija često se naziva „katedralom“, iako nikada nije bila sedište biskupa.  Dugačka 61, a široka 22 metra, sa tornjevima visokim 63...

  • STRADALA PRED 21. ROĐENDAN: Studentkinja izgubila život u UŽASNOJ NESREĆI u Novom Sadu

    Studentkinja Nataša Petrović (20) iz Užica, koju je u petak udario automobil na pešačkom prelazu u Novom Sadu, preminula je juče u Kliničkom centru Vojvodina, posle pet dana borbe lekara za njen život. Nesreća se dogodila u petak, oko...