IKEA NAJAVLJUJE: Cene u Srbiji jeftinije, zaštita prava potrošača na najvećem nivou IKEA NAJAVLJUJE: Cene u Srbiji jeftinije, zaštita prava potrošača na najvećem nivou

IKEA NAJAVLJUJE: Cene u Srbiji jeftinije, zaštita prava potrošača na najvećem nivou

EkonomijaNajnovije 20/03/2017

Švedska kompanija najavljuje cene prilagođene standardu naših građana i mnogo bolju zaštitu prava potrošača. Vladislav Lalić: Garancija za neke proizvode 25 godina. Zamena bez... IKEA NAJAVLJUJE: Cene u Srbiji jeftinije, zaštita prava potrošača na najvećem nivou

Švedska kompanija najavljuje cene prilagođene standardu naših građana i mnogo bolju zaštitu prava potrošača. Vladislav Lalić: Garancija za neke proizvode 25 godina. Zamena bez fiskalnog računa.
Niže cene proizvoda u odnosu na druge zemlje i zaštita potrošača znatno veća od zakonskih minimuma u Srbiji glavni su aduti kojima robna kuća „Ikea“ najavljuje otvaranje svojih vrata prvim kupcima u Srbiji tokom predstojećeg leta.

– „Ikeini“ proizvodi u robnoj kući u Bubanj Potoku biće prilagođeni kupovnoj moći na našem tržištu, jer nam je cilj da proizvodi budu pristupačni što većem broju građana – kaže za „Novosti“ Vladislav Lalić, regionalni direktor za razvoj kompanije „Ikea“ za jugoistočnu Evropu.

Lalić tvrdi da će dolazak ove kompanije na naše tržšte znatno uticati na podizanje kvaliteta zaštite potrošača. Asortiman proizvoda, tvrdi Lalić, biće kao i u bilo kojoj drugoj.

– Uz isti asortiman, kupci u Srbiji imaće obezbeđeno jednako iskustvo kupovine, kao što je to u Londonu, Tokiju, Njujorku… Time će njihova prava biti veća, a kompanija će potrošače otvoreno informisati o njihovim pravima i preko interneta i preko kataloga – navodi naš sagovornik. – Svi proizvodi koji se nalaze u našoj radnji biće odmah dostupni kupcu. Čim proizvod kupite, pa makar i onaj najkabastiji, odmah možete da ga nosite. Takođe, svi kupci će imati pravo na povraćaj artikla u roku od 90 dana. Uslov je, naravno, da ga vrate neoštećenog. Proizvod će moći da se vrati i bez razloga, čak i ako kupac samo promeni mišljenje.

Domaći propisi potrošača štite u periodu od dve godine od momenta kupovine. To je zakonski minimum u okviru kojeg potrošač može da prijavi reklamaciju zbog neispravnog proizvoda ili onoga koji ne odgovara opisu iz deklaracije. U „Ikei“ najavljuju da će on biti znatno duži.

– Naši proizvodi imaju garantne rokove od dve do 25 godina – ističe Lalić. – Nakon isteka zakonom definisanih dve godine, kao potrošač imaćete pravo da bez fiskalnog računa tu robu vratite. Kuhinje, na primer, imaće upravo 25 godina garancije što će biti potpuno revolucionarno za srpsko tržište. Robna kuća „Ikea“, takođe, ima veliku biblioteku rezervnih delova za svoje proizvode. Tako da će kupci naših proizvoda, u slučaju potrebe, u znatnom broju slučajeva te delove moći da dobiju besplatno.
– Dve nedelje smo ispred roka, radovi idu dobrom dinamikom. Objekat je već sada zatvoren sa skoro četiri strane, a krov je u poslednjoj fazi završetka – navodi Vladislav Lalić. – Radi se i infrastruktura, izmešta se naplatna rampa, isto važi i za krak regionalnog vodovoda Makiš – Mladenovac. Robna kuća će, sasvim sigurno, prve kupce ugostiti tokom leta.

Izvor: Novosti

Najnovije vesti: